Klára
Zdravim vás.Jsem ex-user.Několik let "abstinuju".Jenže až na pár relapsů.tak 1x za čtvrt roku si dám buď nějaký hypnotika nebo opioidní analgetika nebo tak něco.Mám za sebou léčbu i doléčování,ale tohle u mě furt přetrvává.Nemůžu se toho zbavit a pěkně mě to sere.Na jednu stranu se nic tak hroznýho nestane,ale na druhou stranu to asi nejni ok.Nebo je?Jak to mám poznat?

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, určitě sama víte, jestli je to OK nebo ne. Už jen to, že Vás to s... může napovědět. A riziko pro Vás to každopádně je. Asi by nebylo od věci dát si trochu "doléčování". Prostě si s někým sednout a probrat ty situace kdy jste si léky dala. Možná přijdete na to, že mají něco společného, že to nebylo jen tak jako blesk z čistého nebe a jak to příště zvádnout jinak. Máte někoho takového po ruce? Kdyby ne, dejte vědět. Hezký den