hasis
misa
Dobry den pani Justinova, dekuji vam za vasi odpoved. Psala jste, ze by bylo dobre, kdybych si urcila nejakou hranici do ktere jsem schopna tolerovat pritelovo koureni hasise. Po kazde rozhovoru s mym pritelem ohledne jeho koureni, mam z jeho slov pocit, jako ze nejsem dost informovana a myslela ze nikdo nekouri. Proto bych se vas jeste chtela zeptat na nejake informace ohledne pruzkumu v CR na koureni THC. Dekuji

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den,možná je sice pravda, že THC u nás kouří hodně lidí, ale to by pro Vás asi nemělo být ukazatelem, jak se cítit ve vztahu ke kouření Vašeho patrnera, co myslíte? Výzkumů ohlědně marihuany a konopných drog je hodně, zkuste třeba kouknout na www.drogy-info.cz nebo drogový informační server www.sananim.cz. Jen co jsem tak rychle koukla, čísla se pohybují okolo 250 000 kuřáků konopných drog v ČR, což určitě není zanedbatelné množství. Ale je opravdu důležitější, jak moc je to přijatelné pro Vás a jak se spolu domluvíte. Tak snad to půjde...:)