LD
AR
Ja jsem proste na bode 0. Ale nechci k tomu psychiatra, nebo taky ano, ale je potreba poznat pozadi a je jenom jedine reseni. Mit mou lasku spet. Jine reci nechci moc sliset. Ja bych Vam napsal jeden dlouhy list aby ste mne pochopili. Jenomze ne sem

Odpověděl: Bára Orlíková
No, přestože píšete, že se dostanete nejsnáz k pervitinu, nebudu vám jistě psát, jak velkou dávkou byste si ublížil. Ani neví, zda drogy berete nebo jen víte, kde k nim můžete mít přístup. Myslím, že by nebylo od věci s někým promluvit, takhle přes internet to není úplně ono. Jistě bychom vám mohli najít i kontakty na Slovensku. A nemyslím, že by to probíhalo tak, že by vám někdo dal nějakou svěrací kazajku. Můžete navštívit psychologa nebo psychiatra ambulantně nebo zajít, myslím i anonymně, do nějakého krizového centra. Snažím se vaši situaci pochopit, i když mám o vás málo informací, a najít nějakou možnost, co by vám pomohlo. Odkud jste ze Slovenska? Pomohla bych vám najít nějaký kontakt na někoho z kolegů, kam byste se mohl obrátit. Zatím se držte, uvidíte, že se nám podaří něco vymyslet. Bára p.s. A jak se jmenujete vy?