chci se vas zeptat uz asi 8 mesicu mam takovy problem ze vidim trosku svet jinac nez drive a sem tam kdyz se vyskitne nejaky problem tak je to horsi a necitim se vubec dobre a nevnimam realitu jak bych mel! Ale musim rict ze ted je to o hodne lepsi nes ze zacatku!Muze to byt dusledku toho ze jsem pred 8 mesici odcestoval do jine krajni a zacal jsem tam pracovat!

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, Váš dotaz sice do drogové poradny moc nespadá, ale už je tu, tak proč na něj neodpovědět... Anebo jste dříve bral a tu jinou realitu již znáte z minulosti? Každopádně větší životní události mezi které přestěhování a nová práce patří (člověk je mimo své známé prostředí, na všechno je sám..... prostě mnohem větší zátěž) mohou vnímání a prožívání pozněnit. Jak to u Vás konkrétně vypadá to jiné vnímání? Přesto, pokud se to nebude zlepšovat, doporučil bych Vám návštěvu u nějakého odborníka (psychologa, psychiatra). Hezký den