Heroin
Gespenstchen
Dobry den. Syn 26 let uziva 2 roky heroin. Otec se ho zrekl, byli jsme nuceni mu zrusit trvale bydliste. Vim, ze je rozhodnuti na nem, je dospely, ale trapim se. Chci mu pomoci a uprimne uz nevim kudy kam. Sama jsem resila velmi tezke problemy /umirajici sestra na rakovinu, rozvod, atd./ Muzete mi prosim poradit, co delat? Dekuji Vam. Marie

Odpověděl: Bára Orlíková
Doporučila bych vám navštívit někoho z odborníků případně nějakou formu skupinového setkávání pro rodinné příslušníky závislých, je i možnost je jich účastnit anonymně. Získala byste možnost si o vaší situaci promluvit, získala byste potřebné informace, podporu, Nevím, zda li jste z Prahy, pak bych vám mohla doporučit navštívit buď Středisko terapie osob závislých na návykových látkách a jejich rodin o. s. SANIMA, Apolinářská 4, Praha 2, tel 224 968 216, mail anima@anima-os.cz, více informací najdete na www.anima-os.cz. ebo je možnost navštívit rodičovskou skupinu v Denním stacionáři SANANIM, Janovského 26, Praha 7, tel 220 80 31 30, mail stacionar@sananim.cz každé úterý v podvečer(dr. J. Chrášťanský a S. Prombergerová), nějaké další info najdete na www.sananim.cz/sananim. Také existuje svépomocná skupina Anonymní rodiče, pod Městským centrem sociálních služeb a pomoci, která probíhá každou středu od 16–18 hodin v Infocentru KONTAKT, více info najdete na www.mcssp.cz. Pokud nejste z Prahy, napište odkud jste a zkusíme vymyslet, kam byste se mohla obrátit. V takovýchto situacích není úplně nejlepší, když na to zůstáváte sama. Zatím držím palce a když by bylo potřeba, tak se ozvěte.