Muzete mi prosimvas napsat co vsechno muze marihuana zpusobit? Ptam se protoze uz jsem tak 6 mesicu nekouril mariuhanu a sem tam se mi stane ze se citim jako bych byl zhuleny! a Zkusil jsem mariuhanu jen par krat! Diky moc

Odpověděl: Bára Orlíková
Mohlo by se jednat o něco, čemu se říká flash back - opětovné chvilkové navrácení stavu podobného intoxikaci i po dlouhé době abstinence. Typicky se to stává právě u konopných drog a dalších halucinogenů. Obvykle je to velmi krátkodobé a obvykle to není prožíváno nepříjemně. Pokud nebudete nadále užívat konopné drogy, tak by se to mělo upravit a časem to zmizí. V případě, že jsou to zážitky dlouhodbějšího charakteru, tak by možné nebylo od věci to zkonzultovat s někým z odborníků, aby se vyloučila možnost, že se jedná o nějakou psychicku poruchu, která mohla být případně vyvolána v důsledku užívání THC. no, pokud se chcete o cannabinoidech dozvědět víc, můžete se podívat na www.drogmem.cz (kolonka Memy / Vliv konopí na zdraví) nebo na těchto stránkách pod rubrikou Cannabinoidy. Také se můžete podívat na rubriku Drogy a nemoci pod kolonkou Psychická onemocnění a drogy. Když byste potřeboval k tomu ještě něco vědět, klidně pište. Zatím hodně štěstí.