crack ,pro B. O.
Lydie
Vyměnily jsme si několik slov před pár měsíci. Bylo to pro mě velmi přínosné. ještě jednou velmi děkuju. Odjela jsem na čtvrt roku do USA, tam jsem uplně abstinovala. měla jsem štěstí, dostala jsem se čirou níáhodou do společnosti, skupiny potrhlých uplných abstinentů, sportovních nadšencu,a zdravý životní styl vyznávajících novinářů, hodilo se mito. začala jsem s nima běhat, jezdit na kole, pít litry čistý vody ajíst syrovou stravu a psát pro jejich časopis. Původně jsem jela pracovat pro kulturní rockerskou rubriku, ale pak byla tahle možnost a já se jí naporosto vědomě chopila, jakožto pomoci v mé situaci. ted jsem zpět doma. chci to zvládat dál jako tam.

Odpověděl: Bára Orlíková
Tak to jsem velmi ráda, že se vám to takhle podařilo a držím palce. Kdyby přece jen přišla nějaká slabá chvilka, kdy byste se necítila dobře a měla pocit, že to nezvládnete - pište. Netvrdím, že se vám to nutně musí stát - ale stát se to může. Buďte na sebe opatrná a zkuste se tady v čechách vyhýbat lidem a místům, které jste měla předtím s drogami spojené, je to rozhodně bezpečnější (pokud to jen trochu půjde). Přeju hodně štěstí.