doléčování
Simča
Dobrý den, podruhé se na Vás obracím s dotazem, ale i s důvěrou...jsem přes 4 měsíce po léčení v Čeveném Dvoře se závislostí na benzodiazepinech a barbiturátech, jsem v pořádku (v tomto směru), ale mám navíc endogenní eprese a mentální bulimii. Zanedlouho - za měsíc se budu stěhovat za prací k Táboru (momentálně se doléčuji v Pardubicích) a naprosto nevím, na koho či kam se tam obrátit, jaká ambulnce či širší komplex doléčování v mých problémech. Můžete mi poradit? Simona.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, v Táboře jsem našel tenhle kontakt, není to sice doléčovák, ale myslím a pokud se pamatuji, tak v Táboře vzhledem k malé velikosti regionu je to takové univerzální zařízení. Takže se obraťe asi tam. Jinak pokud chodíte na doléčování v Pardubicích tak vám tam jistě pomohou nakontaktovat zařízení, kdy byste měla pokračovat. :-) Držím palce. :-) K- Centrum a Denní stacionář Klokotská 114, 39001 Tábor Kontaktní osoba: Mgr. Hana Vojtěchová Telefon: 381255999, Fax: - P.s. V okolí Tábora je myslím docela pěkně. Dobrá volba.