jeste otazka k leceni z pervitinu
ivanka
Dobry den pane doktore, budu Vas ted touto cestou kontaktovat asi casteji.Studuji ted vsechny clanky tykajici se pervitinu.Asi jsem vlastne nepoznala, kdy to manzel zacal brat,protoze ze zacatku to nebylo tolik poznat, takze nedovedu rict, jak dlouho to bere.Max tri mesice, asi.Ale myslim,ze si k tomu kupuje i travu a nekdy energeticke drinky, nevim proc?Take nevim jak to bere?Ale myslim ze to bere denne.Vzdy se zaviral v suterenu ve sklepe domu nebo nahore v 1.patre tajne, abych nevidela co dela.Mival tam svicky??? Jak se asi citi ,kdyz nema svoji dennni davku??? Jake potize se mohou projevit u delsiho casteho uzivani pervitinu???On uz ted byva mimo realitu. Ztratil soudnost a neumi to kontrolovat,ale to bohuzel nemel nikdy.I kdyz byla lahev vina doma, tak nikdy nemohl zustat u jedne sklenicky,vzdy ji musel stahnout az do dna.A s tim pervitinem je to stejne! Docetla jsem se,ze existuje detoxikace a chtela jsem se zeptat jak to probiha,jak dlouho z pervitinu a co nasleduje potom?Chci ho z toho dostat, chci ho zpatky!!!Udelam vse.nikdy bych si neodpustila, ze jsem vedela ,ze bere drogy a nepomohla mu i kdyz on nechce!!! Nemam zadne zkusenosti a ani o drogach nic nevim!Je to poprve co v mem veku prichazim do kontaktu. Silne pochybuji,ze toho necha kdyz mu je tak fajn.Jeho davky se nejspis budou zvysovat,kde na to bere nevim?Nejspis si pujcuje, kde se da? Poradte co pro nej mohu udelat,uz s nim nejsem v kontaktu a pochopila jsem, ze ode mne si nenecha uz poradit.Volam pouze znamym,kteri bydli v nasem byte a on o patro vys u stareho pana,ktery mu take nejspis pujcuje penize na pervitin ,protoze asi nepochopil ,ze muz bere drogy.Dnes mam se starym panem tajnou schuzku a chci ho poprosit,aby mu zadne penize nedaval!Uvidim.Je to strasne kdyz vidite jak se Vam clovek se kterym jste zila vzdy fajn, zmenil primo pred ocima v jineho cloveka a ze pokud on nebude chtit, tak se s tim nic neda delat!!! Co mohu jeste udelat??????????Co delaji ostatni v takovych pripadech???Prece jen tak nezapomenou a nenechaji je v tom??? Prosim napiste ,jsem velmi zoufala!!! Dekuji. Ivanka

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pervitin může brát různě, pokud tam má svíčku, mohl by brát injekčně. Drogu je třeba někdy zahřát, aby se lépe rozpustila. Marihuana a energy drinky mohou intoxikaci modifikovat a nebo pomáhat zvládnout uživateli některá obtížná období. Když manžel nemá svou dávku, bude spavý, unavený a podrážděný. S další aplikací dostane zas spoustu energie. A možná je důležité, že v intoxikaci může být nebezpečný. Může někoho napadnout, aniž by o tom věděl, resp. mohl to rozumem korigovat. Ohledně léčby - ta má několik fází. Detoxifikace je 1. z nich, jedná se o zvládnutí stavů bezprostředně po odnětí drogy. Pak následuje léčba. která má pomoci abstinujícímu zvládnout chutě a abstinovat. Bohužel, léčba funguje, jen když postižený chce abstinovat. No ale možná si to manžel rozmyslí, když ho dostanete do léčebny. Mohu-li mít dobrou radu - psala jste, že máte společnou firmu, ... Pokuste se nějak zajistit vaše finance a další majetek. Je dost dobře možné, že manžel všechno profetuje. Když na to přijde, mohou v tom zmizet obrovské sumy.