freeperson
odpovidal mi pan dokotor Minarik kod byl 211803.Nevim co jste myslel tou ambulantni lecbou?Napsat vic hm to bude asi tezky.No zacal jsem asi v lednu,to jsem si daval tak pulku kilovky,nekdy i celou.To mnozstvi se vtech kilovkach tolik nelisi takze asi vite o jaky jde.No a od brezna uz jsem jel docela dost.Bylo to ruzny,nekdy jsem jel treba celej tejden a to toho do sebe nacpete dost.Ty prvni dva,tri dny to jde,ale pak musite furt zvysovat aby jste byly v pohode.No a v sobotu uz jsem si musel dat treba za 300 tak dvakrat,trikrat.Takhle to nebylo furt.Nekdy jsem jel treba jenom tri dny,potom den dva nic a pak zas treba tri dny.Asi v cervenci jsem se,ale tak na mesic sklidnil to jsem mel jenom dvakrat a mensi nez za kilo.Bylo to diky jedny holce,ktera me fakt drzela.Jenze sni jsem byl mesic a pul,a pak se to pokazilo.Tak jsem do toho zase spad.Hlavni problem je asi v tom,ze delam v praci kde mam asi 5 kamaradu,ktery v tom jedou taky.Ja chci prestat,jenze nechci aby se to dozvedel nekdo zmoji rodiny nebo z kamaradu z bydliste,ktery to asi diky stesti jeste nezjistily.Nedat si dva,tri dny uz je docela problem,ale nikdy bych si to nepich,no zase nikdy nerikej nikdy.Ale porad si myslim,ze mam dost rozumu aby ne.Ale proc kdyz mam dost rozumu na tohle,proc neumim prestat?Ted mam k tomu jeste holku,ktera si da obcas taky,ale to je fakt tak jednou za mesic.Snizit to na tohle by pro me byly vanoce.Snazim se trochu drzet i kvuli ni protoze ji to asi taky vadi.A tak jsem zhubnul 10 kilo,ted me poznavaj znami a rikaj jak sem pohub.No tak co stim?Jsem z Usti nad Labem?Vim ze tady je Kacko,ale ja nemam nato nekam jit.Tak to aspon zkousim pres internet.Ale lepsi neco nez nic ne? :-) Tak mi zkuste prsim poradit pane doktore Dekuju Jeste jedna otazka,hrozne se mi skazily zuby,je neco na to abych se mi to zlepsilo.Cistim je porad dvakrat,trikrat denne.Celou dobu,ale porad se kazej Dekuju

Odpověděl: Jakub Minařík
No. myslím, že bych na vašem místě změnil zaměstnání. Protože přestat v takovémhle prostředí (nebo to omezit) je nadlidský výkon. S tou partnerkou to možná bude podobné. Ale myslím, že kdybyste změnil místo, tak by se to mohlo dost vylepšit. Možná že byste pak spíše zvládnul omezit to na frekvenci vaší partnerky. Jinak - alespoň moje zkušenost (tedy mých klientů) je, že po takovéhle jízdě to snížení frekvence nepřináší většinou žádný vánoce. Člověk sice bere málo, ale mezitím na to furt myslí a nic jinýho nedělá. Tak nevím. Spíš by bylo na místě přestat. Jinak tou ambulantní léčbou jsem myslel, že byste zašel do KC a dohodl se tam co by pro vás mohli udělat. Máte pravdu, není to snadné, ale mohl by to být krok ven. Zkusím vám navrhnout takovou variantu. Když se to do měsíce nevylepší, tak tam zajdete? Jinak pokud to chcete omezit, tak si vezměte tužku a papír a napiště si proč byste to chtěl udělat a co tím získáte. Na druhou stranu naopak co ztratíte. Pak si vbezměte druhý papír a zkuste si napsat nějaký plán, jak to omezíte. Třeba si dáte jen 2x měsíčně a to vždy 2 a 4 sobotu v měsíci. Jindy ne. Tohle by mohl být takový základ toho něco s tím udělat. Píšete, že máte kamarády, kteří neberou a neví to o vás. Zkuste trávit víc času s nimi. A napište, jak to vypadá. Držím palce... :-)