Aplikace
ATosevííííííííííí
užívám pervitin od čtrnácti chtěl bych se zeptat mužu si pervitin píchat do zadku bude to mít nějaký učinek nechci aby to šlo poznat na rukách dik.

Odpověděl: Jakub Minařík
Můžete si pervitin samožřejmě píchat do zadku (intramuskulárně). Vybírejte si pro to horní zevní kvadrant, v ostatních probíhají důležité tělesné stuktury - nervy, cévy, .... a použijte tlustou jehlu. Návod jak poznat horní zevní kvadrant: Každou půlku si křížem rozdělíte na 1/4 a z pohledu člověka, který by stál za vámi je to ta úplně vlevo nahoře a úplně vpravo nahoře. Nástup účinku bude pomalejší, riskujete abscesy v pánvi. Jsou někdy dosti nepřijemné, když jsou velké, tak někdy mezi svaly proklouznou někam na nohu a pak se udělá nad kolenem píštěl, ze které teče hnis. Česky se tomu myslím říká studená hlíza. No, ale na rukou to poznat není. P.s. Kdybyste se chtěl ptát na žíly na nohou - tak není to dobrý nápad, zničíte si v nich chlopení systém a noha vám pak bude otékat, budete mít křečové žily a při komplikacích hrozí amputace. Stačí? :-)