pervitin a vlasy
natalie
Dobrý den, přestala jsem asi před půl rokem brát pervitin, od té doby prostě už vůbec nic, ale teď už mi tři měsíce nerostou vlasy. Má to všechno spolu něco společného?

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslíte jako do délky. Nezholohlavěla jste, že ne. Ony vlasy rostou možná furt, neb kdyby nerostly, tak byste to poznala, protože ony taky furt vypadávají. Prostě byste během 3 měsíců měla hlavu jak děd vševěd. Vlas má několik fází života - napřed se vytvoří, pak roste, pak odumírá a nakonec vypadne. Je to celkem přirozený proces, který probíhá pořád dokola. Možná se teď vaše vlasy dostali do fáze, kdy většina těch nejdelších odumírá a proto zdánlivě nerostou. Prostě začnou se prodlužovat za nějakou dobu. Nic si z toho nedělejte. Souviset to může. Možná když jste brala, tak bylo nějaké období, kdy vlasy rostly hůř nebo se hůř tvořily nové a teď se to projevilo.