marihuana
mamina
Zkuste mi, prosím, napsat kontakty na Pardubice či Hradec Králové. Já sama jsem si našla ve Zlatých stránkách Kolín, kontaktní a poradenské centrum pro drogové závislosti, ul. U nemocnice. Tak mi zkuste doporučit, co bude pro mě lepší. Doufám, že u nás doma není nikdo drogově závislý, spíš bych si o všem potřebovala v klidu s někým zasvěceným promluvit, možná nejen o tom, ale i celkově, jak na ty naše puberťáky....

Odpověděl: Jakub Minařík
Tu máte kontakty na Hradec Králové a na Pardubice, přidal jsem kontakt na jedno zařízení v Praze, protože mám dojem, že při téhle vzdálenosti je to spíše otázka spojení než Čeho jiného. Další kontakty najdete na stránkách poradny v rubrice kontakty. K-centrum AD, Jungmanova 2550, 530 02 Pardubice, Telefon: 466 510 160 K-centrum Laxus, Pospíšilova tř. 698, 500 03 Hradec Králové, Telefon: 495 513 977 DS SANANIM, Janovského 26, Praha 7, telefon: 220 803 130 P.s. Se strachem člověk opravdu může nadělat více škody než užitku, ale také naopak. Ohledně toho, jestli jí máte věřit nebo ne - myslím, že opravdu nejde tolik jestli to bude jednorázově, nebo s nějakých mezích častěji. Protože když už se to děje a za daných okolností - je otázka jak a za jakou cenu to můžete ovlivnit. Spíše je riziko jiných drog a ev. nějakých komplikací spojených s užíváním marihuany. Ty jsou však naštěstí řídké.