Ale
Méda Béda
on na detox nechce.!! říká, že věří jen mě, že mě miluje. Opravdu neni žádná šance, že bychom to dokázali?Chtěla jsem jen informativně zjistit, kde maj volno, ale zbil mě. Prostě si to nepřeje.řekl mi, že když s nim neodjedu, tak se zabije, , musel si zase dát, že se neumim rozhodnout, kvůli mně, že to oddaluju. Já se ale malilinko bojim. do zítřka mám službu. stejně odjet nemůžu hned. Zjistitla jsem, že ale bere i P ,a by si to prý vyrovnal. tomutak nerozumim, ale možná ta agrese je právě z toho pika.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ale kecá. Myslím, že nechce přestat a o tom, že vás miluje, bych docela pochyboval. Myslím, že vás docela obstojně využívá. A když někoho miluju, tak bych jeho lásky myslím zneužívat neměl. Ale možná se pletu. Vezměte rozum do hrsti a nohy na ramena. Nemůže to dopadnout dobře. Chcete odjet do maringotky v lesích s někým, kdo vám natluče, když mu navrhnete, jestli by nešel na detox. To mi připomíná soudničky: "Když mi obžalovaný řekl, že byl již 3x soudně trestán pro podvod, pojal jsem k němu důvěru a půjčil mu 20 000,- korun." To co chcete udělat je asi tak stejně rozumné. Jemu nepomůžete (tuplem ne, jestli to vypadá takhle), sama to odnesete. Jen na okraj si dovolím připomenout, že vás zatím naučil brát drogy a okradl v práci vás a vaši spolupracovnici. Prognosa dalšího vývoje je fakt růžová. Nechci bagatelizovat jeho odhodlání spáchat sebevraždu, takové věci jako psychiatr nemohu brát na lehkou váhu, ale jak to popisujete, to vypadá jako manipulace. Nepředpokládám, že by se o sebevraždu pokusil a pokud ano, tak soudím, že vaše ano - půjdu s tebou do maringotky abys tam mohl odabstinovat v tom nehraje velkou roli. Tímhle stylem někomu pomoci nemůžete, dobře to sama víte. Někteří lidé o naši pomoc nestojí a nebo vyžadují služby, které jsou s pomocí v příkrém rozporu. Tohle je jedna z těch situací.