THC atd
kristee
ahoj, zajimalo by me, co je dusledkem a pricinou nizkeho tlaku pri kazdodennim uzivani marihuany a relaxacnim uzivani dalsich latek (temer vyhradne amfetaminu, obcas halucinogenu)projevuje se to motanim hlavy a kratkodobym tocenim hlavy,cerno pred ocima. delka a intenzita trvani je primo urcena predchozim "zazitkum".

Odpověděl: Jakub Minařík
Konopné drogy způsobují pokles krevního tlaku a mírné urychlení tepové frekvence. Při chronickém užívání efekt přetrvává a je prakticky trvalý. Pokud normálně trpíte na nízký krevní tlak, tak jeho další snížení už může vyvolávat vámi popisované účinky. Pokud máte ktervní tlak normální, tak užívání konopí může mít také takový efekt, i když snížení krevního tlaku by mělo být poměrně malé, tak reakce je přece jen hodně individuální. Amfetamin tenhle efekt nezpůsobuje, měl by fungovat přesně opačně. Pokud se vám to děje i po něm, možná by stálo nechat se vyšetřit. Prostě proto, že ten efekt je fakt divný a nezvyklý a možná by bylo rozumné prozkoumat příčinu obtíží. Jinak s tím nízkým tlakem - dejte si pozor, tu a tam můžete díky němu zkolabovat. Hlavně když rychle vstanete. Tak ať si někde nerozbijete hlavu. Bylo by to hodně nepříjemné. Stačí?