ještě jednou o pervitinu
T.P.
Děkuji moc za odpoved,htěla bych se ještě na něco zeptat.Dotsčného jsem znala už dříve,ale spíše jen tak od vidění a je pravda,že mě zaujalo,že i ve vedrech nosil (lonské léto) trika s dlouhým rukávem apod. Ted už ne.Je možné,e by se rány úplně zahojily? A je možné,že měl ten zánět žil už poodvyknutí nebo pravděpodobně byl ještě závislý?

Odpověděl: Jakub Minařík
Rány se po nějaké době zahojí, zůstávají však po nich často stopy v podobě jizev a různých "děr" na rukou. Zánět žil bývá spojen s aktivním užíváním. Může mít ale i jiné příčiny a pokud jsou žíly hodně poškozené, tak se může i vracet. Pokud má přítel tyhle problémy, měl by se obrátit na lékaře. Rozhodně by to chtělo podrobné vyšetření a léčbu. Určitě bych to nezanedbával, protože existují i chronická onemocnění cév, která mají závažné důsledky. Ještě k té otázce závislosti. Ta přetrvává, nezmizí. Člověk může zastavit užívání a abstinovat, ale závislý je napořád. Často pak stačí jednorázové užití a vše se vrací nanovo v plné síle. Tzn. člověk brzy začne znova brát denně se všemi důsledky, které z toho vyplývají. Měla byste to vědět a možná si nějakou knihu o závislostech přečíst. Celkem dobrá je "drogová závislost" od Dr. Presla. Doporučuju.