Pomoc já se bojím!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
anonnym
Dobrý den potřebuju poradit,udělala jsem pruser kvuli subotexu jsem nešla do práce a jsem z toho zdrcená.Pak ještě před pár dny mi umřel děda,přítel se semnou rozešel ,a bojím se že mám nějakou nemoc.Jsem zoufalá jestli mi najdou nějakou nemoc tak se asi zabiju.Já jsem psychicky na dně.Všechno mně rozhodí,pak se i rozbrečím.Jsem slabá osobnost.¨Připadá mi že se na mně všechno hroutí.Já už to nevydžim.Poradte mi kam bych si mněla dojít na testy?A jestli budou pozitivní tak se zabiju.Díky moc za brzkou odpověd.annonym

Odpověděl: Jakub Minařík
V první řadě se uklidněte. Myslím, že i když se pokazilo více věcí na jednou, není třeba kvůli tomu způsobovat nějakou paniku. Prostě se to někdy tak nějak nakupí. S odstupem času to nebude tak zlé. To že člověk někdy nejde do práce se stává a spousta zaměstnavatelů je takovou věc schopna tolerovat, pokud se to stane jednou, nedoprovází to nějaké další průšvihy ... Prostě tam jděte, sypte si popel na hlavu, koneckonců, máte dostatek důvodů být nešťastná a zoufalá (umřel vám děda, opustil vás partner) a to může být celkem dostatečný důvod k tomu se z toho sesypat a selhat. Většina lidí takovou situaci pochopí a pokusí se vám nějak vyjít vstříc. Navíc, podle toho co píšete to na vás bude asi vidět. Tím spíš vám někdo nakloněn pomoci. Ohledně těch testů - když napíšete odkud jste, tak vás zkusím někam nasměrovat. A ohledně té nemoci také nepanikařte - jak jste vlastně přišla na to, že jste nemocná, nebo nakažená? A i kydby tomu tak bylo, spousta věcí se dá celkem úspěšně léčit. Tak neblbněte, zabít se je dost a dost času. Zkuste napřed ty ostaní varianty. S tím dědečkem - upřímnou soustrast. A pro přítele se netrapte, mužů je na světě spousta a tenhle asi nebyl ten pravý. :-) A napište :-)