dithiaden 2
Kulich
Dekuju moc,uz se ji dari lip....jen ma porad uzkost ze stisnenych prostor,ale wypada to,ze to nebude nic waznyho....jediny w co si muzu bejt jistej,je ze uz se to nikdy nedotkne...jeste by me zajimalo,jestli ta otrawa muze mit nejakej negatiwni wliw na jeji zdrawotni staw,jestli to neodnesou jatra nebo nejaky jiny organy(pokud se jednalo jen o tuhle dawku) a jak dlouho muze jeste trwat ten pocit uzkosti.A jeste jeden dotaz,mam sni otom mluwit,jako proc to udelal,nebo ji ne,protoze ja sem se to dozwedel od ni po telefonu,ze ji spatne a ze ma strach,nerad bych w ni znowu rozdmychawal wzpominky na to,protoze,jak jsem sni mluwil,myslim ze je to pro ni asi nebylo nejlehci,ikdyz si to nez to udelala asi neuwedomowala.

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že vám s tímhle po netu moc nepomohu. Asi bych tu slečnu na vašem případě přiměl k návštěvě lékaře, protože se mi podle toho co píšete jeví jako jedinné rozumné řešení. Navíc se podle toho co píšete zdá, že motiv jejího činu je nejasný a mohlo by se jednat i o sebevražedný pokus. Ohledně možných tělesných komplikací - pokud se stav vyvýjí tak jak popisujete, tak samozřejmě k nějakým komplikacím dojít může. Bez vyšetření a laboratorních testů se na nic nepřijde.