pokračovaní
Méda Béda
tohle bude,pane doktore, taky těžký. Musim to ale zvládnout, máte pravdu v tom co jste mi napsal a asi tim naučim mnoho pro život.totiž to odmítnutí mýho bývalýho je jak zjištuju dost těžký. Pro mě je směrodatný to :nechci tě už vidět ted , a toho se musim držet. Pomohlo mi to, že jsem v kontaktu s poradnou. taky jsem si uvědomila, jak moc pro mě znamená moje práce a jak by to asi za čas dopadlo. skutečně, kedyž bych ho viděla, tak bych asi trochu změkla. Stahla jsem mu informace o možnostech léčby a koupila čokoládu. v kouření jste se teda nestrefil. Je nekuřák, prý to škodí zdraví. a dala jsem to na tu vrátnici. vy jste hotový detektiv. /až na to kouření/Už to tam neni, opravdu si t o vzal. On bere šest let h. napsala jsem mu, že já mu víc pomoc nemužu,at se obrátí na odborníka, že mi všechno došlo, že na kafe s nim pudu nejdřív až bude po léčbě , bude-li o to stát a pak se uvidí a at mě neatakuje, že to je zbytečný. Uplně mě to vyčerpalo. Je mi to maloulinko líto, ale

Odpověděl: Jakub Minařík
Zvládla jste to myslím skvěle. Je asi důležité, abyste to vydržela. Bývalý přítel se možná ještě ozve. Komunikace s ním nebude pro vás nikdy snadná. A vždycky bude vyčerpávající, i když to bude časem lepší. Čas je nejlepší lék a pokud vydržíte, vyhrajete. A přístup uvidím tě ráda po léčbě, pokud budeš chtít je prima. Může to být motivace k léčbě. Pokud přítel bere heroin 6 let, tak bez léčby to asi fakt nemá šanci. Možností je ale dost a hlavně v létě je v léčebnách celkem spousta volného místa. Ohledně těch drog, léků a alkoholu - h a opi bych se vyhýbal jako čert kříži. Ohledně těch ostatních věcí buďte také dost opatrná. Hlavně pravidelné, dlouhodobé užívání je zrádné. Člověk do toho vlítne, ani neví jak. Držím palce a napište jak se to vyvýjí. Kdybyste si chtěla o tom s někým promluvit - tak bych vám mohl někoho doporučit. Pokud budete chtít.