pomůžu?
Méďa béďa
volal mi vrátnej,že má pro mně vzaz. jdu dolu a mám tam dopis, papírek jen přeloženej .,že se nemůže na mně dovolat/ no aby ne,dyž mám jinej telefon/ a že potřebuje pomoc, moc se omlouvá, byl ve vazbě ,prej,rozklepaly se mi kolena, ted sedim na sesterně a je mi děsně. omlouvám se, já nevim co se děje, mám právo bejt naštvaná, vykašlal se na mně ne? dva měsíce o sobě nedá vědět ne? A najednou něco potřebuje. já se z toho lízám a nechci to znova zvopakovat, co si vůbec myslí? ale můžu nepomoct? Nenapsal co potřebuje. Ach jo.jsem naštvaná. že vůbec vylejzal, proč nezůstal, kde byl?možná to sem nepatří,omluvám se za to naštvání, ale přece jen si říkám když jste psychiatr.

Odpověděl: Jakub Minařík
Kupte mu cigarety a dejte mu na cestu na nejbližší detox. A řekněte mu, že s ním nechcete nic mít. Resp. ještě lépe, dejte to do obálky a nechte mu to u vrátného s krátkým dopisem: "Prima že ses vrátil z vazby, tady máš peníze na cestu na detox a krabičku cigaret, abys tam měl co kouřit. Sbohem, nechci tě už vidět." Jinak se může stát, že do toho zahučíte znova. Bude slibovat a prosit, ... Už profesor Vondráček psal, že morfinisti jsou v získávání drog nesmírně kteativní. A dokážou prostě všechno.