hlášeníčko
Méda Béda
se mnou je to dobrý,spím ok.a když se objeví náká ta myšlenčička, tak jdu třeba stlát postele, nebo psát denáky. Když dávám infuze,tak si občas polknu, ale je to den ze dne lepší.Ale doma je mi smutno, nevim co bych. A tak si beru radšěi hodně práce,abych nemusela bejt v tý grasonce jako kůl v plotě.Ted si zpětzně uvbědomuju, co se mi mohlo věšechno z lásky stát. čůpvěk je uplně blbej. kdfxž sde zamiluje, láska je vlastně taková nemoc. měla by na to bejt diagnoza. Nechápu to, že jsem se tak spustila a jsem ráda, že už je to za mnou/myslim ta návyková látkaú já jsem vlastně celkem slušná holka, ale zamilovala jsem se no. Včra jsem byla doma a celej den jsem probrečela. dneska se zdá, že bude na oděl. klidná noc, a tak píšu pár řádeček.snad to už neni ani třeba jsem co se týče h. v poho,tak se nzlobte. neurol beru čtvrtku na noc, kdaž nesloužim. děkuji vám mockrát.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, zdá se, že to je celkem dobré. Tak blahopřeju. Je dobré si to pamatovat a dávat si pro příště pozor. Nejen s h ale i s léky a alkoholem. Ono to jde s nimi podobně snadno a následky jsou stejné jako u h. Tak na to myslete. Ve zdravotnictví zahučet do problémů s léky nebo alkoholem je coby dup. Takže s tím neurolem si dejte pozor, ať se vám to nevymkne. A láska by měla být diagnosa. V tom máte pravdu. :-) Na druhé straně, pokud se do toho nezamotá něco divného, jako tomu bylo ve vašem případě, tak je to celkem prima. Myslete na to, až se znova objeví váš bývalý partner. Myslím, že se ještě někde vyloupne. Držte si odstup a buďte striktní. Jestli jste do něj byla zamilovaná, tak vás snadno utáhne na vařené nudli. Držím vám palce. A kdyby se něco dělo, tak napište. Rád vás zas uslyším :-)