MUDr. Jakub Minařík
Theos
Prinasim aktulani zpravy :D - ne ze bych to prestal brat ale ja jsem stim hlavne ani zatim nejak nezacal.. proste jentak prilezitostne.. :D no ale asi vsichni vime kam tohle vede ale nemyslim ze sem na tom zavisly proste si jen uzivam prazdniny a ted mi reknete ze pokud v tom budu pokracovat tak tam asi nastane naka psychicka zavislost ale kdyz tak premyslim nad tim co tady pisu tak si uvedomuju ze uz asi psychycky zavislej sem ale to je vedlejsi .) Ja nevim ale jako kdyz si ted reknu kaslu na to tak uz si proste nedam, ale to je asi taky blbost co? :D no tak nechame toho.. Cetl sem ze si nekdo daval pul geca kazdej den 3 roky a kdyz davam 2-4 za mesic tak to snad tak hrozny nebude a nemyslim ze bych na tom byl zavislej. Sakra tohle asi taky nevyslo co? :) No radsi nechejme toho protoze hlavni vec kuli ktere pisu je ta ze jak sem mel ty problemy s krkem kdyz sem si dal piko, a rikal sem si ze to balim, tudy cesta proste nevede, tak sem si proste rekl ze to naposled zkusim a pokud budou problemy tak konec a pokud ne coz bylo nepravdepodobny tak se uvidi. No a co se nestalo? .) proste sme si objednali a tak to kamos prinesl a rekl ze je to neco novyho z novych prisad a ze si to lidi pochvaluji.Tak sem si rekl hm to treba.. ale porad sem tomu neveril a tak sme si dali a co se nestalo? .) no prave ze nic !! teda krome toho najezdu a 7hodin kterych to krasne valilo.Proste uz sem nemel vubec zadny problemy s tim krkem a vubec nebyl ucpanej, no proste muj sen .).. Ale taky na 100% Netvrdim ze to bude tim novym slozenim ale je to nejpravdepodobnejsi protoze 3x predtim kdyz nam jeste dodaval ten "stary" smah tak se mi to ucpalo, i kdyz pri prvnim smazeni ne.. Mozna je to taky tim ze sem k tomu vzal B komlex,forte,B vitamin C vitamin a Celaskon a nebo tim ze ssem nevypil za noc 6litru 100% pomerancovyho dzusu po kterym se to taky mohlo ucpat. Proste sem se sekl na dzusu no to se prece stava ne? .)) Proste Fakt nevim ale podle me je to na 90% tim novym slozenim.. Jako ja uz sem to chtel zabalit protoze to utrpeni ktery ten bajecnej pocit provazelo bylo nesnesitelny a nemohl jsem vubec polikat a jen jsem cekal az to dojede a pujdu spat. Kuli tomu bych to fakt zabalil.. to mi zato nestalo tech par hodin euforie ktery pak vystridaly asi 3dny trapeni. Ale tak sem si rekl zkusim to naposled a uvidim co to udela a zrovna to bylo uz to novy piko a proste parada.. zadny dojezdy zadny problemy zadny schyzi zadny haluze paranoje nic.. Chtel bych si jeste uzit prazdniny a doufam ze nenastanou problemy a pak si dam pauzu na par... ehm :D no proste pauzu no :).. Eh docela dlouhy dopis ale proste musel sem to zesebe dostat .) a vim ze Vy jste spravnej a chapete to .) teda jako vite jak to myslim. Ja proste se nechci radit mezi ty smazky co smazi kazdej vikend nebo obden ale chci si prilezitostne uzit protoze takovy zazitky asi nikde jinde neziskate. Jak rekl jeden ..ehm no proste nekdo - zkusit se ma vsechno. Ale samzorejme s mirou ! :).. tak to je asi vse no .) tak zatim nashle a ja se zas nekdy ozvu kdyby neco :).. btw ted me tak napada tohle by nemusela byt spatna slohovka do CJL :D:D

Odpověděl: Jakub Minařík
No tak blahopřeju, že vaše potíže zmizeli. Tomu co píšete docela rozumím. Každý rok, resp. každé prázniny spousta lidí paří a spoustě lidí se taky povede z koncem prázdnin skončit. Léto a prázdniny je takové free období, které svádí k různým excesům s alkoholem, nebo jinýma drogama večírky končí až ráno, slečny jsou jaksi méně oblečené, … :-) Jen je potřeba dát si pozor, aby se to přes prázdniny moc nerozjelo a mělo to šanci s jejich koncem skončit. Možná si dělejte čárky v kalendáři, kdy jste pil, kdy jste pohulil, kdy jste si dal piko, … Může vám to dát zpětnou vazbu jak intenzivní to je. Na svou paměť se moc nespoléhejte, bývá klamná. Taky možná važte o způsobu aplikace. Každý s sebou nese určité riziko. Spolehlivě nejrizikovější je aplikace injekční. Nákaza žloutenkou, nebo něčím jiným je nepříjemný suvenýr a je na celý život. Asi nemá cenu vám psát, abyste nebral, neb stejně neposlechnete. Dávejte si alespoň pozor, ať se vám to nevymkne a nebo si nezpůsobíte nějaké problémy. Myslím, že i určitá míra bezpečnosti a rozumného chování je při užívání drog možná a důležitá. Tak držím palce. A doufám, že vás v září nepotkám ve své čekárně. :-)