Vse v poho(zatim)
Dave
ite s temi dluhy je to tak ze stryc je ochoten mi to zaplati proto abych mohl bydlet doma.Kdyz budu mit vse zaplacene tak nasi nebudou mit strach ze nic neplatim a ze k nim neprijde exekutor.Proto ze trvaly bydliste mam unich.Ale na tom uz taky pracuji ze mi ho zrusi.To je hlavni duvod proc mi to chce zaplati a ja to pak budu splacet je mu.Jedna se hlavne o domaci kino-leasing,pujka dvacet a jeste jednou sedmnact tis.Ja to budu vracet jemu,nasi takhle budou mit jistotu tak me tam nechajsnad.Zatim sedrzim fakt jsem cistej ja vim fetakovi neer ale ja ted uz nelzu.Doslo mi ze kdyz budu lhat tak budu brat drogy proto se snazim nelhat i nefetovat.Ostatne to ze jsem holcicce lhal tak jsem o ni prisel ja kreten debilni. Porad si rikam ze nesmim na to myslet na me to zazene tam odkud se snazim dostat musim koukat dopredu a ne za sebe,i kdyz tu holku miluji jak nikdy nikoho,ale pro jedno kviti slunce nesviti.Neni to uplne lehky ale od toho se musim odtrhnout snazit zacit znovu bez drog holky atd... Nejhorsi je ze to je fakt moje chyba,jeee uz se k tomu zase vracim.No nic nechci vas tim otravovat,Vam dekuji za podporu.Vím ze to dokazu.Zatim se mejte ....:-)

Odpověděl: Bára Orlíková
Chápu obavy rodičů z exekuce, ovšem v těchto případech není možné, i kdyby exekutor přišel, aby zabavil věci, které patří rodičům. To se dá řešit jiným způsobem (pokud byste s tím měl nějaký problém, můžete se obrátit na Právní poradnu A. N. O., bližší informace v kolonce právní poradny na této stránce). Varianta, že to za vás zaplatí strýc a vy mu to budete splácet, je docela rozumná, ovšem dejte si pozor na to, abyste v okamžiku, kdy to strýc zaplatí, neměl pocit, že je vše vyřešené a opravdu dostál svým slibům. Nechci vás podceňovat, jen vím, že takové situace svádí k tomu, že má člověk dojem, že už se o to nemusí starat. Věřím, že to dobře dopadne. I když rodičům bude asi trvat déle, než vám začnou znovu důvěřovat a nesjpíš jim nebude stačit jen to, že máte zaplacené dluhy, ale budou chtít vidět, že fungujete v práci, dodržujte dohody, které s nimi máte a podobně. Jinak se držte, zkuste se zabývat hlavně tím, co je teď, protože to, co už bylo, teď stejně neovlivníte. Každý dělá chyby, to se nedá nic dělat. Rozhodně se to nestává jen vám :-) Hlavní je, že si uvědomujete, co se dělo a že se snažíte s tím nějak pohnout. p.s. ode dneška do pondělí budu mimo Prahu, vaše případné zprávy tedy budu moci zodpovědět až v úterý. Zatím hodně štěstí.