MUDr. Jakub Minařík
navik
Ja som tak trochu nepochopil vasu odpoved. Upravy co asi robym.? Ja makam, stale makam, myslim pracujem. Od kedy vstanem az kym neodpadnem. Doslova. Nechodim sa vonka flakat s kamosmy a z nudy si slahat . No a ked nemakam tak som doma a pomaham co mozem zene. Ma toho kurva vela na hlave. Takze sa pohybujem s prace domov a naopak. Dalej som nepochopil ake veci su na okraji mojho zaujmu. Nepisal som o nicom podobnom. Uvedomujete si vlastnu smrt? Teda asi tak ze to na vas moze prist hocikedy? Aj TERAZ? Ze sranda? Nie, teraz zomrel Svokor. Len tak, necakane. Chapete? Okraj mojho zaujmu neexistuje. No a konecne, minule som pisal na tema vaseho "navodu" teda? Aky bol vykend? Mozem vediet kolko mate rokov? Ja mam 25 . A pardon tu stranku som samozreme zrusil. Otazka teda znie: Preco prestat???

Odpověděl: Jakub Minařík
Upřímnou soustrast. Vypadá to, že máte těžké a neradostné období. A máte pravdu, umřít můžeme jen tak, hned teď, zcela nečekaně. Život je poměrně relativní záležitost. Ale tak tomu bylo vždy. Zajisté si to uvědomuju. Tím spíš, že mrtvých jsem ve svém životě viděl poměrně dost a spousta z nich umřela docela nečekaně. Taky vím, že s tím asi nic moc neudělám. Prostě to tak je. Moje minulá odpověď byla tak trochu střela a jak na to koukám, mířila poměrně dost vedle. Mám taky trochu dojem, že jsem vás naštval. Tak se tedy omlouvám. Na druhé straně jste možná i díky ní našel kde je problém. Chybí vám odpověď na otázku: "PROČ PŘESTAT?" Chybí vám důvod proč to udělat. Alespoň myslím. Tak se tedy ptám, PROČ VLASTNĚ CHCETE PŘESTAT, PROČ NEBRAT DÁL? P.s. Je mi myslím 35. Já to moc neřeším.