děkuji
Méda Béda
děkuji za nakopnutí k tomu přestat. já to stejně chtěla,ale pomomohlo mi to,co jsem si přečetla.vyhodila jsem nářadí,héro jsem žádný zrovna neměla,tak nebylo co. naposledny jsem si dala včera po o. V noci jsem nemohla vůbec spát.to je asi abst.medunku piju po litrech.zrovna ted mi zavolal kluk ,co naám a ted jen mě prodává, tak jsem si řekla, že znovu napíšu. řekla jsem mu, že jsem skončila,ale nezdálo se že mi ěž tak věři a mněšto trochu naviklalo.ale záleži přece na tom co chci já ne?je mi blbě, ale to tak má bejt ne? tak počítám ty dny. říkám si že jsem si to nadrobila. a že si už nebudu stejskat po tom mym bejvalym, zmizel a ani se nerozloučil, stejně jsem užívala kvuli němu a ted zase že jsem sis stýskala. už je to pryč a všechno přebolí ne? Vzala sem si volno z práce, sloužim v nem. a vyměnila náký služby snad příští tejden budu ready ne?

Odpověděl: Jakub Minařík
Teď zbývá jen vydržet. To jak jste to udělala je skvělé. Dealer vám samozřejmě ouplně nevěří, protože je zvyklý, že se většina jeho klientů vrací. Pokud to jde, zahoďte jeho číslo a změňte svoje. Pomůžete. To volno v práci je taky dobrej tah. Zůstaňte doma a zkuste něco smysluplné=ho dělat. Ukliďte, umejte okna vyperte. vymalujte, ... snáze vám to uběhne. A denně pište. Zkusím taky denně odepisovat. Zatím je to super. Držím palce. :-) P.s. Mužskejch je na světě spousta. A některý neberou heroin. :-)