Tereza
Vážený pane doktore, mockrát Vám děkuji za odpověď . Jsem ochotna docházet k psychologovi 2x týdně. Bydlím na Praze 2 (Vinohrady). Děkuji za jakékoli doporučení Tereza

Odpověděl: Jakub Minařík
Dobrá. Zkuste kontaktovat Denní stacionář SANANIM, Janovského 26, Praha 7, telefon 220 803 130, volejte optimálně mezi 8,30 a 15,00. Mají celkem dostatek zkušeností i s lidmi, kteří užívají subutex, dokonce pro ně mají speciální program. Mám dojem, je to jedno z míst, kde máte největší šanci na úspěch. Pokud budete chtít, klidně se můžete na mé doporučení odvolat. Roky jsem tam pracoval. Jo a taky jsem si dovolil kolegům z DS avizovat že se tam asi objevíte. Doufám, že se proto na mě nezlobíte - ale vím, že je těžké někam dojít poprvé a tohle to většinou usnadní. Držím palce a kdyby bylo třeba, ozvěte se. :-)