Tereza
Dobrý den, mám prosbu, už dva roky denodenně beru subutex, ale mám toho po krk, strašně jsem se změnila, nemám kámošky, jsem náladová, nepříjemná občas až zlá. Jsem si jista, že za to můžu já a Subutex. Mám ho dost, ale bojím se vysadit, bojím se že mi bude moc zle. Chodím 2 měsíce do práce a nemohu si dovolit o ni přijít. Prosím poradte mi. Jsem ochotna navštěvovat psychologa, ale jak poznám že je dobrý?? Mockrát děkuji za odpověď.

Odpověděl: Jakub Minařík
No - ideálně přes centrum kde vám subutex píšou získáte kontakt. Pokud subutex píše obvodní lékař, tak napište odkud jste, pokusím se vás někam nasměrovat. Jinak vysadit ve vaší situaci a neztratit práci, ... znamená mít podporu, psychoterapii alespoň 1-2x týdně a dlouhodobě, tzn. měsíce. Kždý jiný pokus asi povede do Prčic. Takže - napište odkud jste. Zkusím někoho doporučit. P.s. Pokud byste nebyla ochotna někam jít, tak samozřejmě se o to můžeme pokusit po internetu, ale výsledek bude spíše špatný. :-(