MUDr. Jakub Minařík
navik
No neviem či na to idem práve vedecky. Niekedy sa človek jednoducho zamotá. A piko vždy pomože zamotať sa úplne. Ja len jednoducho hladám podstatu života na tomto čudnom svete. Len mi to stále nedochádza. Už keď som bol malý som to chcel vediet, okolo 12teho roku som sa zase zbadal, v15tich som zacal hulit + LSD a tym som si potvrdil len to že ma to "trápi" až do teraz. Len teraz je to zase ina. A ako človek hladá, prezerá a zabŕda ako do makra tak aj do mikra. Konec koncov velký rozdiel v tom asi ani nebude. Tak preto tie otázky. Je mi jasné že prestať je vlastne až banálne jednoduché a tým samozrejme myslim aj nezačať znovu. Ja jednoducho len neviem preco tak urobyť. Myslím s toho pohladu nenajdeneho zmyslu. Ked mi hovorili že deti sú tým pravím zmyslom, tak som im aj veryl. Mať deti je neopakovaťelná krása, ale zmysel života to bohužial neni. Asi začínam pomalu verit v boha, aj ked som bol ateista a neveril som čo som nevidel. Vite ako sa hovorí: Kdo nevěří, ať tam běží. K vašim otázkam: -vždy zliham ked mam vela peňazí pri sebe čo je dosť problem lebo mam celkom dostatok tejto metli ludstva -mal som čas ked som vyržal trocha dlhšie asi o 2dni -asi nemam konkrétne zlihávacie situácie, proste dám si ted dojde -začal som plávať ale len trochu, inak šport asi nič. skor mam take manšie zakasky na mixi a weby. To ma udrží viac doma ako zvičajne a na piku a zkázky tiež moc riešit nedajú, to jeden zapletie do jednoho problemu a neuroby nič. Dúfam že som sa moc nerozpísal. A akurat teraz mam pauzu. Spotené ruky atd. Tak ma napadlo v zhladom Na časi vašich odpovedí, Nieste vy za pčítačom tiž trochu často? A ešte mam noví emil starí robyl problemy navik@post.sk Ak ma chcete spoznat trochu viac pozrite si taku malu srandu www.mujweb.cz/www/navik

Odpověděl: Jakub Minařík
Za počítačem jsem poměrně často, zvláště když mám zlomenou nohu a tak mám dosti času na odpovídání do poradny. :-) Ohledně vašich odpovědí - možná je načase změnit svůj rytmus života Myslím že klíč leží někde v úpravě toho, co celé dny děláte a odkud kam se pohybujete. Jinak se vá, asi změny nepodaří dosáhnout. Na druhé straně - myslím, že malinko chápu co pro vás taková změna znamená. Je to možná mnohem víc práce, protože budete muset podřídit svůj život věcem, které jsou pro vás až na okraji zájmu. Na druhé straně - moje zkušenost je, že to není špatný prostředek k poznání sebe sama. Dopororučoval bych se do toho pustit - protže je to změna, kterou budete muset tak jako tak udělat. Možná se zkuste vrátit k mému původnímu návodu a pečlivě plánovat co a jak. Je to nástroj, který musíte nastavit tak, aby vám fungoval. Pokud ho nenastavíte dobře, nebude vám k ničemu. Protože s blbým nářadím nic pořádného neuděláte.