otz
teca
Zdravim,po teprve dvouletem uzivani pervitinu ,pravidelne asi trikrate do tydne,na dojezdech zvracim krev,mam cim dal tim horsi pocity uzkosti,bolesti,a jine psychicke problemy ktere me fakt psychicky nici,i kdyz to nesu moc spatne tak si vzdycky reknu ze to stoji za to a dam si s radosti novou davku.Co si myslite o mych dojezdech,mam primo na mysli tu krev. Merim 168cm,vazim 41kg,myslite ze mam podvyzivu?Dekuju za odpoved doufam,ze si ji prectu.

Odpověděl: Jakub Minařík
No. podvýživou jistě trpíte. 168 cm a 41 kg, to je fakt hodně málo. To zvracení krve je také poměrně varující. Pokud člověk zvrací krev, tak to obyčejně znamená, že je něco velmi v nepořádku. Příčin může být mnoho a všechny jsou neradostné. Ohledně vašich duševních stavů myslím nepotřebujete komentář. Já vám takhle po internetu asi moc nepomohu. Pokud s tím chcete něco udělat, tak se obávám, že budete muset asi přestat brát a možná něco udělat pro své zdraví. Jinak se to myslím nezlepší, resp. spíše naopak. To ale asi víte. Jinak při vaší hmotností vás to zvracení krve myslím brzy dovede do nemocnice.