thc
jana x
Zdravím poradnu! Mám na Vás dotaz. Z ničeho nic se mi udělalo nějak sloufl. Přestávala jsem být v realitě, nepamatovala jsem si jednotlivé okamžiky a viděla jsem jen obrysy. U lékaře mi udělali testy na THC a vyšly pozitivní. Jelikož jsem odpůrce drog, nechápu jakým způsobem se mi THC do těla dostalo. Jediné co jsem jedla byl upečený perník od známé, krom toho přinesla i karbanátky. Tvrdí, že byli kapustové a v perníku nic nebylo. Jsem si jista, že jsem nic jiného nepožila. Snad jen kávovou čokoládu, kde byl kofein. Když se objeví v moči THC, nemůže jít třeba o stejné hodnoty s kofeinem? Jednoznačně jsem požila THC? Děkuji za odpověd.

Odpověděl: Jakub Minařík
Ohledně validity testů by vám musel odpovědět ten, kdo vám je dělal, resp. laboratoř, která testy zpracovávala. Pokud se jednalo jen o screeningové testy, tak mohli tzv. zkříženě reagovat, pokud se jednalo o např. o plynovou chromatografii - tak je to něco jinýho a výsledek je nepochybný. Jinak thc mohlo být ve všech jmenovaných potravinách, včetně té čokolády, pokud byla dělána z mléka. THC se rozpoští v tucích a alkoholu. Napovědět by možná mohlo, že od snědení potraviny do nástupu účinbku museli být hodiny a efekt by měl také hodiny přetrvat. Pokud časy byli kratší (minuty) tak se nejednalo o intoxikaci THC. Jinak celkový popis intoxikaci THC připomíná, ale mohlo se jednat o stav vyvolaný jiným toxinem. P.s. I kdyby to THC bylo - tak pokud se cítíte dobře, tak nemusíte mít obavy. Intoxikace většinou odezní bez následků. I když - princip, že by mi nikdo neměl sypat drogy do jídla bez mého vědomí, by měl být zachován.