kruhy
šimi
Dobrý den,měl bych takowý dotaz..Co bylo předtím a co bylo potom to asi nemá cenu zde rozebírat,takže k wěci: Po půlročním užíwání perwitinu,když se ráno probudím,wypadám jak kdyby bylo wečer a byl jsem už unawen,a přitom síly a chuti do žiwota mám dost..Pod očima se mi udělaly takowé kruhy,a chtěl bych se zeptat,zda se s tím dá něco dělat..Myslím že na plastiku mám asi času dost,ale neexistují nějaké mastičky či něco podobného? Mnohokráte děkuji za odpowěď,pokud to bude we Waší moci.Ještě jednou díky s přáním hezkého dne:)

Odpověděl: Jakub Minařík
Obávám se, že si vaše tělo stěžuje na nepěkné zacházení. A bohužel, tyhle následky obyčejně nezmizí, pokud nepřestanete brát. Někdy to dokonce zůstane i potom, co abnstinujete a nezmizí to. Mám klienta, který vypadá jako by mu bylo 80 a měl brzo umřít a vypadá tak, i když přestal. Někdy to prostě v tom obličeji zůstane. Nic s tím nenaděláte. Mastičky moc nepomůžou, protože tohle je kožní projev nějakého patologického procesu, který probíhá uvnitř organismu. Na tohle bohužel platí jen systémová změna a to by v tomhle případě asi znamenalo vysadit pervitin. I ta plastika je jen dočasné řešení. Jinak samozřejmě mastičky, celkově zdravější životní styl, vitaminy, dostatek spánku, masáže obličeje, ... by mohly změny trochu zpomalit. I když budete pokračovat v braní. P.s. Jen pro jistotu - pokud se vám pod očima dělají otoky, které máte ráno a přes den spasknou, tak by to mohlo znamenat, že vás opouští ledviny. Měl byste v tom případě zaběhnout za svým praktickým lékařem.