Hladanie centier pre liecbu zavislych na alhokole
Dana K
Dobry den, chcela by som sa opytat, ci neviete o nejakych centrach pre zavislych na alkohole na Slovensku? Riesim problem svojho brata a neviem najst ziadnu adresu slovenskych obdobnych zariadeni. Budem Vam velmi vdacna za Vasu odpoved. S pozdravom Dana K.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, předem se Vám omlouvám za zdržení odpovědi na Váš dotaz. Takže pokud je to ještě aktuální, zde je pár kontaktů z naší skromné databáze kontaktů v SR (škoda že jste blíže neurčila region kde pomoc hledáte): Centrum pre liečbu drogových závislostí Bratislava, Hraničná 2, tel. 02/53419148; Nemocnica s poliklinikou, ul. V. Spanyola 43, Žilina, tel. 041/5689459; FN L. Pasteura (Cpldz), Skladná 2, Košice, tel. 055/6222848 a Psychiatrická nemocnica P. Pinela, Malacká 63, Pezinok, tel. 033/6402231. Nevím přesně, zda všechna centra mohou vyhovět bratrovým potřebám, určitě Vám mohou dát další kontakty. Jinak kdykoli napište jak se věci vyvíjí. Byla by totiž škoda, kdyby jste řešila problém za bratra místo toho, aby jste mu napomáhala v jeho rozhodnutích a činech. V takovém případě by jste mohla svoji energii zbytečně plýtvat na špatné frontě a následně být z toho sklamaná, naštvaná.... A bratr nápodobně. Přeji ať vše dobře dopadne. Hezký den