Dormicum,Tenolog
Pavel
Dobrý den,můj dobrý kamarád se dostal do vážných finančních problémů, díky své závislosti na hracích automatech a ruletě.Má velice dobrou práci a za každou cenu se nechce léčit a ani se poradit s lékařem o možnosti zastavení těchto problémů,které se neustále jen prohlubují.Místo toho řeší problém tím,že si po tají shání léky-DORMICUM,TENOLOG a momentálně je na těchto lécích závislý a jeho stav se neustále zhoršuje.Chtěl bych mu pomoci a proto vás žádám o radu a předem děkuji.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, pokud je to tak, tak mám dojem, že přítel to asi nezvládne. Víte, obávám se, že ve stavu, ve kterém je, mu asi žádné léky nepomůžou. A už vůbec nevím, k čemu mu bude dormicum a tenoloc. Jedno je totiž lék na spaní a druhé selektivní beta blokátor, který se používá k léčbě vysokého krevního tlaku. Jsem z toho trochu jelen. Nejsem si jist, nač mu právě tahle kombinace bude. Ale možná tomu jen nerozumím nebo mi něco uniklo. Příteli myslím můžete pomoci jen tak, že ho přesvědčíte, že bez léčby, alespoň ambulantní to zkrátka nepůjde. Možná by bylo na začátek zajímavé se ho zeptat alespoň proč. Třeba by se s tím dalo něco dělat. Je mi líto, že jsem nemohl pomoci. Kdyby jste měl nějaké další otázky a nebo se něco změnilo, napište. Třeba to příště vyjde. Držím palce. :-)