Pozdrav pro Jakuba Mináříka
Jitka B.
Ahojky Kubo,teď jsem zrovinka v práci a mám noční,takže se trochu nudím.Vzpomněla jsem si na tebe,protože z nedostatku času už nechodím po,st,pá do Cadasu.Je to teď trochu složitější se subutexem,ale snažim se to řešit.V práci je celkem stres a hlavně nemám čas ani na Filipa,takže se trochu hádáme.Jinak se mám celkem fajn,ségře se před týdnem narodilo mimčo,takže začnu jezdit s kočárkem,tak už se těším.Brzy se nám uzdrav,měj se hezky.Pa JITKA

Odpověděl: Jakub Minařík
No, možná už není potřeba subutex brát. Třeba je na čase ho vysadit. Možná, že když přijmeš takové rozhodnutí, tak ubyde stres ze subutexu a možná se pak vyčábří i ty ostatní věci (třeba i to s Filipem). Pokud se dobře pamatuju, ještě než jsem si zlomil nohu, byla jsi na minimálních dávkách. Myslím, že kdybychom ti místo subutexu podšoupli něco jiného, tak bys to asi nepoznala - myslím na účinku. Tak možná by stálo za to posunout se někam o patro vejš. Jinak sestře blahopřeju a ty si to užij.