cosmic
Dobry den, skoro tri roky sem docela casto uzival extazi(5-10 za mesic) - ted si dam tak jednou za mesic nekdy ani to ne, ale porad u me pretrvavaji depresivni nalady, nesoustredenost a velmi spatna pamet....je tento stav prechodny, nebo se bez leceni nemuzu vratit do "normalu" ?

Odpověděl: Jakub Minařík
No, doporučil bych vám alespoň nějaký čas úplně abstinovat, včetně té trávy. Nebo alespoň to hulení výrazně omezit. Jinak se to asi moc nevylepší. Extázi vynechte úplně. Je totiž pravděpodobně zodpovědná za vaše obtíže. To proto, že poškozuje serotoninergní nervová zakončení a serotonin je důležitý pro regulaci nálady. Stav můžete zlepšit užíváním vitaminů skupiny B. Doporučiji lék Magne B6, vitamin B1 a k tomu můžete i B-koplex. Také nepijte alkohol (je neurotoxický) a zkuste si trochu upravit životní režim (dost spánku, přiměřeně tekutin, zdravá strava). Pokud to nepomůže, tak budete muset navštívit psychiatra. Kdyby byly další dotazy, napište. :-)