misha
No tak s rodičema to bude těžší, protože už sem dvakrát (když o tom rodiče věděli) odvykala a máma mi hodně věřila jenže sem to moc nezvládla a začala znova. Jednou mi řekla že už u mě stratila naději na vyléčení. Sice mě pořád hlídá a nedává mi žádný peníze,ale mě to příde že to dělá jenom pro sebe aby neměla výčitky že mi nepomohla. A vlastně nikoho jinýho nemám. Všechny co znám si taky píchaj. A stou léčebnou se s mámou poradím a chtěla bych to zkusit, doufám že mi aspon to pomuže.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den Misho, škoda že jsi toto napsala tak málo... K tomu, jak je to mezi tebou a mámou si osobně myslím, že se Ti podaří jí po nějaké době přesvědčit že můžeš fungovat bez drog (zároveň Ti to přeji)… možná je máma teď jen bezradná, zklamaná…. A chápu že i Ty se možná cítíš pod tlakem, aby jsi rodiče nadobro neztratila, kdyby to zase nevyšlo... A co ty tvoje dva předchozí pokusy? Nešlo by se více rozepsat… A možná i o tom, jak se teď máš, co braní teď…. První dotaz nebyl zrovna „růžový“ jak si tak vzpomínám. Drž se a napiš jak se to všechno vyvíjí. Hezký den