Antidepresiva a drogy...II.
Beruška
Začínám užívat antidepresiva Remood.První týden půlku tablety, poté každý den jednu.Chci vědět konkrétní věci co se týče kombinace s alkoholem, legálním stimulantem Speed8(který obsahuje mozkové nutrienty a neurotransmitery).A také případná kombinace s poppers.Vím že se drogám mám vyhýbat, ale chci být informována a všech možných situacích, které mě můžou potkat.Moc děkuji...

Odpověděl: Pavel Kubů
Kombinace Tvého léku s alkoholem může vést k dalšímu snížení pozornosti již účinkem antidepresiva snížené. V kombinaci s nárůstem sebevědomí z počátku konzumace alkoholu a snížení pohybových schopností v jejím průběhu se značně zvyšuje riziko vážného úrazu. Dále se Ti může velmi rychle udělat velmi špatně jak fyzicky tak psychicky. Riziko takového stavu se zvyšuje s klesáním hladiny alkoholu, které typicky bývá provázeno jak bolestmi fyzickými tak depresí. Kombinace s poppers může při chvilkové stimulaci organismu vést k úzkostné reakci což také není zrovna nejlepší setting pro příjemně strávený večer. Ačkoliv se na příbalovém letáku Remoodu ani Speed8 nedočteš nic o jejich vzájemných interakcí, stejně, být Tebou, bych se této kombinaci vystříhal 100%. Především pro její zcela nevyzpytatelný dopad na Tvou již nyní ne zcela 100% psychiku. Vyšší dávky Speedu8 v kombinaci s alkoholem jsou velmi nebezpečné sami o sobě (hluboké bezvědomí s vysokým rizikem smrti zadušením). Kombinace těchto dvou drog s AD pak může tyto závažné účinky vyvolat i v nižších dávkách. Největší neznámou v těchto úvahách "coby, kdyby" ale hraje Tvůj setting (vnitřní rozpoložení při začátku intoxikace), který v důsledku léčeného onemocnění rozhodně ještě delší dobu nebude pro experimenty s drogovými mixy zcela ideální.