pervitin
Veronika
Na jednu stranu vim, co je to za zlo, ale na druhou tu drogu vylozene zboznuju.jsem do toho spadla.ted se tady doma uzram, nikdo nic nevi.chce se mi brecet, je mi strasne.je nekdo kdo mi muze pomoci?

Odpověděl: Jakub Minařík
Pokud se rozhodnete, že s tím chcete něco dělat, tak to není žádný velký problém. Stačí prostě přestat. Musíte si jen ujasnit, proč to chcete udělat. Napište si na jednu stranu papíru proč přestat chcete a co tím získáte, na druhou stranu naopak co tím ztratíte, když přestanete. Pokud se k tomu rozhodnete a uděláte to, tak máte za sebou první úsek a můžete si promyslet, jestli s tím fakt chcete seknout. Pokud jo, tak zase napište a já vám odepíšu co a jak s tím máte dělat dál. No ozvěte se v každém pádě, docela by mě zajímalo, jak to dopadne. P.s. Pokud o drogách ještě nikdo neví, tak to mimo jiné většinou znamená také že na tom nejste zatím tak zle, abyste nemohla bez poškození přepřestat. Pokud ale budete pokračovat, pravděpodobně se z toho takhle snadno nedostanete. Prostě buď hned a bez průšvihů a nebo později a s velkým prů...m. Tak to uvažte. Držím palce. :-)