Ayla
dávám si na akci perník (za 200) a půlku koule. Následující dva, tři dny mám problém s pocením (návaly, jako kdybych byla v přechodu), nejvíc v noci, že se probudím úplně mokrá, musím si převlíct pyžamo a někdy i povlečení...je to normální? přitom mi není horko, někdy se i klepu zimou. ptala sem se kámošů ale nikdo to takhle nemá

Odpověděl: Jakub Minařík
Myslím, že to je celkem normálmí, resp. já znám celkem dost lidí, kterým se to děje. Někdy už při intoxikaci, někdy více až v období odeznívání, resp čištění organismu. Souvisí to se zátěží organismu, která je při užítí pervitinu extrémní. Navíc dochází ke změnám v nastavení regulačních mechanismů. Tím spíše že užíváte kombinaci. P.s. Jen na okraj - kombinovat EXT je nemoudré. To proto, že ext sama o sobě není při předávkování smrtelná, ale kombinace smrtelné jsou. Obyčejně se umírí na metabolický rozvarat a hypertermii, otok mozku a tak podobně. Nic moc.