misha
Dobrý den prosím vas pomozte mi. Je mi 15 a už rok pul si píchám heroin a vubec to uz nezvládám. A asi před měsícem se předávkoval muj přítel. Je toho už na mě moc a chci taky umřít jenže se strašně bojím. Prosím poradte mi co mám dělat. Díky.

Odpověděl: Tomáš Harant
Dobrý den, celkem chápu že situace je na ..... (mrtvý přítel, spousta emocí okolo toho, možná více berete aby jste zapoměla....) a že Vás v tu chvíli napadá jediné řešení; umřít... Myslím si, že v 15 letech, po půl roce braní by to byla škoda a že jsou další cesty, které teď možná nevidíte... Tahle je fakt až jako ta poslední.... Asi nejlepší by bylo nechat si někde pomoci, když to sama nezvládáte, trochu se dát do kupy a pak by jste viděla. Co vy na to? Jste s někým v kontaktu ? - např. kontaktní centrum; pro jistotu mít číslo na krizovou linku... Když napíšete odkud jste, zkusím něco najít. Držte se. Hezký den