techno party
mirulka
Dobry den , chcem sa opitat co sa stane ak si na techno party na ktoru sa chystam vezmem aspon za 500sk piko a extazu a do toho typujem nejaky chlast,bojim sa ze sa predavkujem ale chcem sa riadne zabavit a bez drog to uz pose nedokazem. DAKUJEM

Odpověděl: Pavel Kubů
Téměř na 100% Ti bude špatně nejen druhý den, ale i třetí, čtvrtý...po zmíněném mixu se můžeš cítit nesvůj třeba také následujícího půl roku. Tvoje obavy o možné předávkování jsou na místě, mix více drog navíc v celkem velkých objemech je vždy nevyzpytatelný byť jej člověk nedává poprvé...v tomto případě pořekadlo "tak dlouho se chodí se džbánem pro vodu, až se ucho utrhne" platí také téměř 100%. Hranice mezi očekávanou skvělou zábavou a toxickou psychozou je s ohledem na konec Tvého dotazu velmi tenká. Dospěl-li si k názoru, že už se bez drog nedokážeš bavit, měl by si se spíš nad způsobem a frekvencí své konzumace drog vážně zamyslet, než plánovat další intoxikace. Možná zjistíš, že je nejvyšší čas začít se radovat i bez drog, protože s drogami (i když to tak z počátku vůbec nevypadá) to nikdy dlouho nefunguje. Utrácet později peníze za drogy (jedno zda legální či ilegální) jen pro to, aby se člověk cítil jakž takž normálně, pak už moc velká zábava není...