subutex
netcat
Mnohokrat dekuji pane Minarik za odpoved, chtela bych Vas tedy jeste pozadat o ten navod na vysazeni Subutexu, beru 4 mg. Zkousela jsem kontaktovat nejakeho lekare, ktery se specializuje na ambulantni vysazovani, ale je u nej beznadejne plno, byla bych asi sedesata v poradi, coz jsem odmitla.

Odpověděl: Jakub Minařík
Zkuste to takhle: 14. dnů 2 mg 14. dnů 1 mg pak ev. ještě 14 dnů 0,5 mg Z mojí zkušenosti, resp. mých klientů to takhle je celkem bezbolestné. Je ale dobře, když si podobně jako při jiném vysazování zajistíte: 1. jednak motivaci - vědět proč a pokud možno si to zapsat 2. změnu přátel - pokud budete dál s lidma co berou, tak nepřestanete 3. přiměřené aktivity - pomohou vám se trochu unavit, takže si nebudete tolik uvědomovat, že vysazujete. 4. Po vysazení nějakou podoporu - optimálně bych doporučil nějaké ambulantní terapie, ideálně doléčovací centrum. P.s. pokud máte nějakého lékaře, klidně i svého praktika. který by vám s tím pomohl - bylo by to skvělé. Myslím, že byste mohla uspět přinejmenším v té poslední fázi, kdy budete potřebovat nejspíše asi subutex v síle 0,4 mg. Ten na černém trhu moc nebývá. A klidně napište jak to jde a ev. když by byli nějaké problémy. Rád poradím. A drřím palce. :-)