fantomina
..prosím o radu,po dvou letech na perníku sem měla roční pauzu,teď už ale zase půl roku frčim,začínám zvyšovat už beru vážený dvě kila na šlehu.bolí mě často ruce,je něco opravdu účinnýho aby to zmírnilo tyhle následky?dík

Odpověděl: Jakub Minařík
Moc vás nepotěším, ale jedinné opravdu účinné co s tím udělat je nebrat. Ono to pak většinou odezní. Jinak se s tím budete potýkat dál, protože - abych řekl pravdu - nic jinýho na to nepomáhá. Ale pokud chcete, zkuste vitaminy skupiny B (B1 a B6) a ev. nějaké magnesium. Sníží to nervosvalou dráždivost a možná to pomůže, pokud je to od toho. Pokud máte záněty žil, nebo jinak poškozené žíly - pomáhají masti nebo gely heparoid a ketazon. P.s. Spíš zvažte tu variantu přestat. Perspektiva té druhé není nejlepší, ale to asi víte sama. Takže - kdybyste něco chtěla, tak napište.