Marihuana2
cajdza
819603-muj minuly kod Dekuji moc za odpoved Jane Justinove.Ale chtela bych jeste neco upresnit. Nevim, jestli to ma nejaky vyznam,ale...muj brat vi a tom, co jsem sem psala a je zvedavi na odpoved. A s tim sportem, on ho dela, ale tam to neni o nic lepsi!Sportovnci nejsou zadni svatousci!!!Uz nas s mim pritelem napadlo, ze bychom mohli nekam zajit, protoze muj bratr studuje gympl a posledne mi rekl, ze ho zvlada jen kvuli huleni!!!On neni hloupej, ale kdyz vidi, ze i ostatni v poho odmaturujou a pritom dost hulej, tak proc by ne on!Tak z te zaporne spolecnosti ho asi nedostanu-VUBEC!

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, jestli chce Váš bratr dotaz i s odpovědí vidět, proč mu ho neukázat?S tím sportem si taky nedělám žádné velké iluze, nejde o partu ale spíš o něj a o to, jak tráví volný čas. když ho ale pořád ještě baví sport a věnuje se mu, tak je to docela nadějné, ne? Jestli byste chtěli jít to s někým probrat osobně, ideálně i s bratrem, kdyby se mu chtělo, ráda Vám napíšu kontakt někde v místě Vašeho bydliště, nebo můžete zavolat sem do Káčka a domluvit se, co by se dalo dělat dál. Telefon je 283 872 186. Snad se přeci jen něco pohne :)