To co za haluz?
enigme
Vobec si nic nepamatam.Stava sa mi to vzdy,ked som unavena.Z nicoho nic mi to prestane mysliet,stratim pojem o case,som uplne vygumovana a mam tiky (zacne mi mykat telom a neviem to ovladat).Ked sa vyspim je to ok,normalne mi funguje pamat.Co to je? Mozem to nejak ovplyvnit?Dakujem:-)

Odpověděl: Jakub Minařík
To co popisujete může být následkem extrémní únavy. Ta únavy by měla být opravdu velká, například po opakovaných nočních službách. V souvislosti s užíváním drog třeba několik dnů trvající pervitinová jízda. Pokud se vám to děje často, měl by vás asi vyšetřit váš praktický lékař. Mohlo by to být v nepořádku. V úvahu připadá spousta onemocnění, epilepsie, ... Pomoci by vám mohly nějaké vitaminy, minerály (magnesium, selen, kalcium) dostatek pití (nemyslím alkoholu), dostatek spánku, vyvážená strava. Zlepšení životního stylu je na takovéhle potíže mohl dosti pomoci. Kdybyste potřebovala další radu, tak stačí napsat. :-)