vyrážka po peří
katka
Proč se mi po perníku - na dojezdech, vždycky všude po tělě a hlavně na rukách a na čele objeví vyrážka, začínají mi modrat žíly a popraskají žilky v očích? Nikdy se mi to nestávalo, včera to bylo teprve po druhé, není to ňáká nemoc ? Žádnému perníkáři, kterého znám se to nestává.

Odpověděl: Jakub Minařík
No, může to mít několik důvodů ty hlavní jsou asi: 1. Špatná kvalita pervitinu - pokud jste změnila zdroj a nebo změnil dodavatele váš dealer, tak by to mohla být příčina. 2. Tělo toho má dost. Stálo by za to zvolnit tempo a vložit mezi pařby nějaký ten den volna. Nebo spíše měsíc. A taky začít užívat nějaké vitaminy, aby se tělo mělo čas dát dokupy. 3. Taky to může být signál, že jste se nakazila třeba žloutenkou. Stálo by za to nechat se proto vyšetřit. Jinak to praskání cév může souviset s vysokým kravním tlakem. Krevní tlak se při užívání pervitinu hodně zvyšuje. Pokud je cévní stěna křehká, tak může praskat. Nejen na povrchu, ale i v některých orgánech - v játerech, v mozku, ... Ta vyrážka taky celkem často užívání pervitinu doprovází. Souvisí většinou s nečistotami v pervitinu. Stává se to spoustě lidí, kteří užívají pervitin.