Becky
Nezvladam, silim. Nesnasim lidi, potrebuju skoro kazdej den 4-6 mg neurolu, abych vubec nekam vylezla, vegetovala. K tomu obcas piko, spatne se mi hojej vpichy, mam modriny, lidi se ptaj. Nechci otazky! Navic mam pry pozitivni testy na HIV, ale nevim co si mam o tom myslet-jednou byly negativni, pak pozitivni, ted to muze bejt falesne pozitivni. Proste nic neni jistyho, jenom to ze se mi vsechno borti.

Odpověděl: Jana Justinová
To zní hodně zoufale. Sice jste nenapsala moc podrobností, ale i tak je jasné, že se necítíte nijak fajn. Je hrozně těžké na takovou zprávu odpovědět takhle po internetu, ptala bych se asi na spoustu otázek, které jak píšete nechcete slyšet. Možná ale to, že píšete, přeci jen znamená, že byste chtěla nějakou pomoc, s někým to všechno probrat a vymyslet třeba i co a jak dál. Nechám to tedy na Vás, jestli budete chtít napsat víc, třeba i do skryté poznámky, nebo zavolat (283 872 186)nebo se u nás třeba stavit v K-centru, v Osadní na Praze 7. Doufám, že si aspoň jednu z těchto alternativ vyberete. Hodně odvahy!