Pécko není droga,je to speed!!!!!!!!!!!!
Irys.r
Ani tak se vás nechci na nic ptát,ale spíše se vyjádřit k vasemu článku o pervitinu.je opravdu fajn,ze podáváte lidem info.o této droze,ale příště budte více lidští a berte ohledy na lidi který v tom lítali,myslim,že ví mnohokrát víc než vy.mnboho znich zkoncino fakt dost blbe.Jsou tu ale i takoví,kterí se vcas probrali a ted jsou uz za vodou. JEN TAK DAL,ALE POZOR...........:))

Odpověděl: Bára Orlíková
Upřímně řečeno, nějak jsem z vaší zprávy pro nás nepochopila, co vám na textu o pervitinu vadí. Jistě neobsahuje všechny podrobnosti, možná je v něm detailů příliš, které nejsou moc srozumitelné... Nicméně se snažíme podat informace tak, aby byly pochopitelné, objektivní, aby bylo zřejmé, jaké má droga účinky, jaká jsou rizika při užívání a aby text nebyl návodný. Nepochybně ovšem do textu nelze přenést zkušenost, kterou s touto drogou může její uživatel mít, ale to také není účelem onoho článku. Jinak vzhledem k tomu, že téměř všichni, kteří odpovídají do této poradny, pracují s uživateli drog v praxi, mám za to, že víme, jak to může blbě to na drogách dopadnout a taky jak to vypadá, když je člověk za vodou. Pokud máte nějakou zcela konkrétní připomínku, napište.