extaze a deti v budoucnu
mmmm
Dobry den, je mi 28, poprve jsem mel extazi ve 26ti letech a za poslednich 6 mesicu jich snim tak 4-6 do mesice o vikendech. Jednou za 14 dni zahulim travu. Chtel bych se zeptat jestli je riziko, kdybych ted udelal dite:)... nebo jaka je doba minimalni abstinence, aby se mi narodilo zdravi dite, jesli vubec je to mozny a uz nejsem zdegenerovanej:)) a nevo:((... Diky za odpoved.

Odpověděl: Pavel Kubů
Jako muz mate tu vyhodu, ze do cca 2,5 mesice od posledniho uziti XTC budete mit kompletne obnovené spermie ze zárodečných buněk, které jsou tak dobře chráněny pře mutageny a teratogeny ve vnejsim i vnitrnim prostredi, ze popisovana konzumace XTC a konopí je nijak negativně neovlivní. Pocnete-li dite pred uplynutim teto doby, je velmi nepravdepodobne ze by XTC negativne ovlivnila genetickou informaci ulozenou ve spermii (cely proces vyvoje spermii ze zarodecnyvh bunek je dostatecne chranen proti pripadnym skodlivinam). Presto byva vyhodnejsi poceti ditete naplanovat o neco pecliveji nez behem sexu po XTC s partnerkou na jednu noc :-)