....
Sanomi
Dekuji vam za vasi odpoved.Nezdala se mi jako horsi varianta :-].Vsechna vysetreni ma za sebou,i ted donedavna,protoze jeste musi dochazet na konzultacni schuzky s psychologem,daval moc na vysetreni..Nebydlim v Praze,ale mimo Cr.Problemy komunikace mezi sebou nemame,spis naopak.Jen me obcas prekvapi jeho precitlivelosti.A tak trosku sebenicicim chovanim.Nevim jestli je to spravny preklad,ale snad pochopite. :-] nekde jsem cetla,ze po pozivani drog ,dochazi k uplnemu obnoveni znicenych mozkovych bunek po peti letech.Je to pravda? Dekuji..

Odpověděl: Jakub Minařík
Jsem rád, že jsem vás nepostrašil. Občas s tím mívám problém. :-) Pokud má přítel všechna vyšetření za sebou a navíc je stále ještě v kontaktu s psychologem, tak je to myslím poměrně dobré. Asi bych se s tím na vašem místě spokojil. Ohledně těch tendencí k sebepoškozování (v tuhle chvíli asi lhostejno, zda se jedná o poškozování tělesné, nebo psychické) bych doporučoval s přítelem promluvit a možná se pokusit dohodnou jednorázovou schůzku s psychologem. Na té bych se asi ptal, zda-li podle jeho názoru váš partner snese zátěž spojenou s těhotenstvím a narozením dítěte, nebo zdali máte ještě chvíli počkat. Protože - i když těhotenství a vše ostatní proběhne bez komplikací, tak přece jen těhotné ženy bývají náladové, vymýšlí si spoustu věcí navíc kromě toho co si vymýšlejí normálně. ... :-) Prostě těhotenství a narození dítěte jsou kromě radostí taky starosti. A bylo by dobře kdyby váš partner byl na takovou situaci připravený a věděl, že jí zvládne. :-) Takže přeju ať to celé proběhne bez komplikací. :-)